greutate

Cat de repede poti slabi, stiind doar 10 secrete simple
Duminica, Octombrie 15, 2017
Probabil ati citit deja articolul nostru cu 10 secrete pentru a slabi mai usor si mai rapid. Respectand si urmand cele 10 secrete, va puteti astepta sa pierdeti intre 2,30 kg si 5 kg in prima saptamana, apoi o pierdere mai diminuata dupa aceasta perioada. Daca nu ati mai tinut o dieta pana acum, atunci lucrurile probabil se vor misca mai rapid. Cu cat aveti mai multa greutate de pierdut, cu atat veti pierde mai repede. Atentie: In primele zile s-ar putea sa va simtiti mai ciudat. Corpul a ars carbohidrati in toti acesti ani, si este nevoie de timp pentru a se obisnui cu faptul ca trebuie sa arda grasime in locul lor. Se numeste boala nivelului scazut de carbohidrati si trece de obicei in cateva zile. Adaugand niste sodiu in dieta ajuta. Diluati un cub de supa intr-o cana de apa fierbinte si beti-o. Va va ajuta sa va simtiti o idee mai bine. Pe masura ce se inainteaza in dieta, majoritatea persoanelor spun ca se simt mai bine, mai pozitivi si mai plini de energie. In acest punct veti deveni oficial o "bestie la ars grasimea". In ciuda deceniilor de diete anti-grasime, o dieta scazuta in calorii si carbohidrati va poate imbunatati sanatatea in multe feluri: Zaharul din sange tinde sa scada Trigliceridele tind si ele sa se reduca LDL - colesterolul mic, aka ala mic si rau de respira greu, tinde sa scada HDL - colesterolul cel bun urca Presiunea sangelui se imbunatateste semnificativ Dietele scazute in carbohidrati, sau low-carb, sunt mai usor de urmat decat dietele scazute in grasime (low-fat) Nu trebuie sa va infometati ca sa pierdeti in greutate! Daca aveti o problema medicala atunci vorbiti cu doctorul inainte de a face schimbari, fiindca acest plan poate reduce nevoia de medicamente. Reducand carbohidratii si coborand nivelul insulinei, schimbati mediul hormonal si faceti ca si creierul si corpul sa "vrea" sa pierdeti in greutate. Acest fapt conduce la scaderea apetitului si a foamei, eliminand motivul principal care face ca majoritate dietelor sa dea gres. Alt beneficiu excelent pentru persoanele care nu au rabdare este scaderea initiala in greutatea apei, poate duce la o mare diferenta pe cantar chiar din urmatoarea dimineata. Cu acest plan, poti manca mancare bine si in acelasi timp sa pierzi o tona de grasime. Bun venit in Paradis! Citeste si: 10 secrete pentru a slabi mai usor si mai rapid
10 secrete pentru a slabi mai usor si mai rapid
Sambata, Octombrie 14, 2017
Aceste trucuri se adreseaza persoanelor care au inteles, sau si-au dat seama din experimentele facute, ca o cura de slabire nu se face doar prin dieta, ci si prin miscare si o schimbare de mindset. Iata 10 reguli de aplicat pentru a pierde in greutate: Mancati un mic dejun bogat in proteine Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si nu spunem asta numai pentru ca asa ne-au invatat bunicile si parintii. Studiile au aratat ca un mic dejun bogat in proteine poate reduce poftele si aportul de calorii din timpul zilei. Un pic de intelepciune din batranic, combinata cu studii elaborate, dau o silueta de invidiat. Evitati bauturile cu zahar si sucurile de fructe Acestea sunt cele care ingrasa cel mai mult, iar daca le evitati va veti ajuta sa pierdeti din greutate. Este simplu, nu-i asa? Beti apa cu 30 de minute inainte de masa Un studiu a aratat ca daca beti apa cu 30 de minute inainte de o masa principala, veti creste procentul de scadere in greutate cu 44% in 3 luni. Sa nu uitam aportul apei in scaderea greutatii, recunoscut de orice nutritionist si doctor. Alegeti alimente prietenoase Anumite alimente sunt foarte folositoare pentru a pierde in greutate. Printre ele, ouale, legumele verzi, somonul, cruciferele, pieptul de pui, cartofii fierti, fasolea boabe si leguminoasele. Apoi vin branza de vaci slaba, supele, avocado, nucile, cerealele integrale, fructele, uleiul de cocos, semintele de chia, iaurtul gras. Este o lista lunga, asa ca nu aveti nici un motiv sa va plangeti de meniu. Mancati fibre solubile Studiile au aratat ca acestea reduc grasimea, mai ales in zona burtii. Fibrele solubile previn sau chiar reduc absorbtia unor substante in sange. Pentru doritorii de zahar, acestea previn intrarea glucozei in sange si reduc nivelul colesterolului. Dupa cum o spune si denumirea acestora, fibrele solubile se dizolva in apa. Le putem gasi in semintele de psyllium, in ovaz (aviz amatotilot de porridge), dar si in legume precum fasole, mazare si morcovi. Beti cafea sau ceai Daca sunteti bautori de cafea sau ceai, atunci puteti folosi cafeina pentru a va stimula metabolismul cu 3-11%. Aduceti-va aminte sa nu le indulciti. Mancati alimente integrale, neprocesate Bazati-va majoritatea dietei pe alimente integrale fiindca sunt mai sanatoase, mai satioase si cauzeaza mai putina supra-alimentare. Adesea alimentele neprocesate se digera mai lent, rezultand o senzatie de satietate de indelunga durata. Mancati lent Cei care mananca repede iau mai mult in greutate. Stiu ca veti veni cu exemplul bunicului care manca repede si toata viata a fost slab. Singura diferenta este ca bunicul manca repede si apoi fugea la treaba in curte, in timp ce noi fugim la inca vreo patru ore pe scaun la munca, sau la o ora pe canapea raspunzand la mailuri. Daca mancati incet va veti simti mai plini si va veti stimula hormonii care reduc greutatea. Folositi farfurii mai mici Studiile arata ca persoanele mananca automat mai putin, atunci cand folosesc farfurii mai mici. Ciudat, dar functioneaza. Nu uitati ca se mananca o singura data si nu mergem sa facem un scurt refill. Nu trisati! Dormiti bine, in fiecare noapte Somnul de proasta calitate este unul din factorii pentru cresterea in greutate. Astfel, somnul este foarte important in mentinerea greutatii, dar si in scaderea in greutate. Citeste si continuarea: Cat de repede poti slabi, stiind aceste 10 secrete