secret

7 secrete ale femeilor mereu skinny si care nu tin niciodata regim
Luni, Ianuarie 29, 2018
O stii: mananca o inghetata la cornet ca si cum nu ar fi mare lucru. Si stii ca nu comanda totdeauna salata si nu are nici gene de super-woman. Deci cum se face ca nu trebuie sa tina cura de slabire? Dietele nu functioneaza. Ele esueaza tot timpul, spune Carla Heiser, dietetician certificate si specialist in medicina nutritionala si metabolica in Chicago. Furati-le atitudinea si comportamentele, si puteti fii una din ele. Iata cele 10 reguli dupa care "the skinny ones" traiesc fara sa se gandeasca la ele. Fiecare zi nu este o ocazie speciala Gogosile de birou, un restaurant decadent, tort la petrecerea unui prieten...aceste evenimente se intampla atat de des incat este usor sa justifici orice zi ca sa va faceti de cap. In timp ce micile tratatii sunt necesare, dieta dvs in ansamblu este cea care va tine greutatea constanta, spune Heiser. Asa ca alegeti micile placeri cu intelepciune si taiati restul. Poate impartiti o creme-brule cu sotul la o cina, dar dati la o parte prajiturile de la intalnirea de service din timpul zilei. Sau sarbatoriti-va ziua de nastere cu tort, dar nu cu tortul fiecaruia. Vorbiti mult in timpul cinei Da, sunteti la masa ca sa mancati, dar mai sunteti acolo si ca sa mai prindeti din urma cu ce au mai facut companionii de la cina, asa ca faceti-i vedete de show. Intr-un studiu din Jurnalul clinic de endocrinologie si metabolism, cercetatorii au cerut persoanelor sa consume un bol de inghetata in 5 sau in 30 de minute. Cei care l-au consumat mai lent au secretat mai mult din hormonul "nu mai manca" numit peprida YY si au raportat ca se simteau mai plini. Asa ca bucurati-va de lasagna, dar si mai mult de companie. Nu pierdeti timpul cu diete Alimentele cu continut scazut in grasime sau in calorii suna bine in teorie. Problema este ca acestea sunt adeseori foarte procesate si bogate in carbohidrati. Acestea se transforma in zahar in corp, contribuind posibil la cresterea in greutate. In plus, companiile imbogatesc aceste produse dupa ce au indepartat grasimea, umflandu-le cu zahar, sare si alti aditivi. Nici o mancare nu e rea Nu are rost sa ne referim la tort ca fiind "rau" si la varza ca fiind "buna". Intr-un studio de la Universitatea din Toronto, femeile care au fost deprivate de ciocolata timp de o saptamana au experimentat mai multe pofte si au fost mai predispuse sa manance mai multa ciocolata. Un studiu facut mai tarziu confirma rezultatele: daca va spuneti ca nu puteti manca ciocolata si incercati sa nu va ganditi la ea, deveniti obsedati de ciocolata! Pentru o relatie mai fericita cu mancarea, scoateti cuvantul "rau" din vocabular. Faceti-va somnul de frumusete Cand sunteti ocupate, cel mai bun lucru este somnul. Dar daca vreti sa va mentineti un indice de sanatate adecvat, cercetarile arata ca somnul este in top. Defapt, in zilele cand sunteti deprivati de somn, Dr Shemek sugereaza sa incercati sa mai dormiti cumva o ora."Lipsa de somn are efecte hormonale care creeaza crestere in greutate si care afecteaza apetitul pentru a prefer mancaruri cu multe calorii. Nu te mai blama Tocmai ati mancat un cheeseburger cu cartofi prajiti. Chiar daca nu v-a reflectat toate telurile de alimentatie sanatoasa, iertati-va si mergeti mai departe, facand o promisiune sa mancati mai sanatos la urmatoarea masa. Auto-compasiunea poate duce la o relatie mai buna cu alimentatie si la un indice corporal mai bun, astfel arata cercetarile facute la universitatea Waterloo din Canada. O stima de sine mai scazuta duce la alimentatie dezordonata ce poate provoca ingrasare. Tratati-va ca pe o persoana iubita: cu incurajari si afirmatii pozitive. Experimentati in bucatarie Alimentatia sanatoasa nu e niciodata plictisitoare daca va jucati cu mancarurile adaugand ierburi si condiment. Ele amplifica orice aroma din mancare si inlocuiesc grasimea, ramanand la fel de gustoase. Adaugand condimente gen fulgi de ardei rosu si cayenne au dovedit ca stimuleaza metbolismul, ajutand la arederea unor extra calorii. Bon Appetit! Un articol de JESSICA MIGALA

Aboneaza-te la newsletter

Citeste si