10 pasi simpli ca sa va antrenati creierul sa renunte la obiceiurile negative

Joi, Februarie 15, 2018

1. Recunoasteti obiceiurile pe care doriti sa le schimbati si apoi stabiliti-va intentia.

Identificati-va vechile obiceiuri care nu va mai sprijina si stabilIti-va o intentie pentru asta. Intentia pune totul in miscare, iar cand este puternica, va obligati sa creati noi cai in creier.

 

2. Observati cum vechiul obicei sau cale va afecteaza.

Priviti-va emotiile, gandurile si felul in care corpul raspunde la acel obicei. Apoi priviti rezultatul pe care doriti sa-l creati.

Fiti constienti de tot ce se intampla in interiorul vostru si fiti propriul martor.

 

3. Ganditi-va unde va este atentia si schimbati-o.

Schimbarea atentiei este cruciala in crearea unei noi cai neuronale. Normal atentia cade pe obiceiurile vechi.  Duceti atentia de la acele obiceiuri vechi si lasati-o pe obiceiurile noi. Nu mai dati atentie la mancarurile de comfort pe care le pofteati si duceti-va in schimb atentia la alimentele integrale care va pot face sanatosi.

 

4. Intariti-va noile obiceiurile noi cu ajutorul imaginatiei

Daca va este greu sa inlocuiti vechile obiceiuri cu unele noi, folositi-va imaginatia. Imaginati-va noile obiceiuri iar si iar.

Faceti acest lucru in timpul dusului, in timp ce plimbati catelul sau in timp ce conduceti. Cu cat repetati mai mult noul obicei cu atat e mai probabil sa creati noi cai neuronale.

 

5. Fiti constienti de tiparul de gandire si intrerupeti-l cand cand apare vechiul obicei.

Construirea unui nou tipar in creier necesita rabdare fiindca nu poti sterge instant tot ce a invatat creierul vostru.

Cand observati ca sunteti pe cale sa cadeti in tiparul vechi de gandire, priviti-l si spuneti “NU”sau “ANULEZ”.

Redirectionati-va gandurile catre noile obiceiuri pe care doriti sa le aveti. Si continuati sa faceti acest lucru pana cand formati acele noi obiceiuri.

 

6. Aplicati terapia cu aversiune.

Terapia aversiunii nu functioneaza pentru oricine. Dar daca credeti ca va functiona aplicati-o.

De exemplu daca sunteti dependenti de dulciuri si doriti sa schimbati acest obicei , de fiecare data cand le vedeti  si va tenteaza sa luati una, spuneti-va: “sunt doar porcarii si imi vor imbolnavi corpul cu siguranta”.

 

7. Specificati ce doriti sa faceti si creati un plan.

Detaliile vor face noile cai neuronale sa fie oficiale. Creati un plan despre ceea ce doriti sa faceti si cum sa o faceti. Puteti alege sa faceti sport in loc sa mancati sau sa mancati fructe in loc de dulciuri.

Daca simtiti ca afirmatiile si biletelele va pot ajuta in acest proces, atunci folositi-le. Ati putea utiliza “Sunt liber” sau “eu detin controlul”.

 

8. Profitati de obstacole.

Cand obstacolele va stau in cale, profitati de ele si transformati-le in ceva util. Priviti vechile obiceiuri din alt unghi si vedeti ce puteti face din ele. Manevrati-va stresul intr-un mod care sa va fie avantajos. Cautati toate posibilitatile.

Incorporati noi modalitati de a va privi emotiile si gandurile in noua cale din mintea dvs.

 

9. Cautati inspiratie si sprijin de la sursa dvs mai inalta.

Cautati-va ghidul interior. Odata ce simtiti puterea din interior, va veti simti suficient de puternici sa lucrati cu mintea.

Se spune ca meditatia creeaza noi cai neuronale si schimbari in creier. Studiile au fost facute pe calugari si s-a aratat cum mediatia afecteaza circuitele neuronale ale creierelor acestora.

 

10. Transformati-va si faceti schimbarea.

Odata ce sunteti pregatiti sa faceti pasul, e mai usor sa va transformati si sa creati noi obiceiuri in creier. Doar continuati sa credeti ca puteti sa o faceti si in final veti da drumul la vechile obiceiuri si veti adopta NOUL.

In timp ce lumea noastra incepe sa faca o schimbare spirituala, mergeti cu valul si faceti ce puteti  ca sa va adaptati la aceasta schimbare, cat si sa-i ghidati pe ceilalti in propria lor calatorie pentru crearea unor obiceiuri pozitive.